(067) 250-44-08 (063) 756-44-15
Графік роботи: з 9:00 до 19:00
ВИХІДНИЙ - НЕДІЛЯ
Кошик в очікуванні
Виберіть улюблений товар

Результати дослідження американського альянсу товарів для дому: 74% американців працюють вдома з причини COVID19

13.04.2020



HIGH POINT - недавнє дослідження споживчого попиту, проведене Американським альянсом товарів для дому AHFA, показало, що близько 74% американських офісних фахівців працюють з дому в світлі вимог щодо перебування вдома і інших заходів фізичного дистанціювання, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19.

Компанія Wakefield Research, яка організовувала дане дослідження, зібрала дані на підставі електронного опитування, проведеного з 27 березня по 8 квітня, в рамках якого було опитано 1000 офісних співробітників, старше 18 років. 74% з них, сказали, що працюють вдома, 80% - є чоловіками і 67 з загальної кількості респондентів  - жінки.

Майже половина, або 49%, американців, що працюють вдома, отримують розпорядження від роботодавців, в той час як 16% - дотримуються рекомендацій компанії, а 13% - на рівні штату.

Ще 3% працюють вдома самостійно і 3% вже працювали вдома до спалаху. Найбільша група - 83% працюючих на дому - це покоління "мілленіали", 72% - це покоління "Gen Xers", а 65% - покоління "бебі-бумери".

Оскільки вони почали працювати вдома, 67% респондентів заявили, що дивляться більше ТВ або фільми онлайн, 59% - проводять більше часу з сім'єю, а 48% - частіше готують.

Крім того, 48% американців займаються домашнім господарством, 44% більше працюють, 38% більше грають в ігри, 38% більше читають, 37% більше сплять і 18% більше займаються садівництвом.

Опитування також показало, що чоловіки частіше, ніж жінки (63% проти 53%), говорять, що проводять більше часу з сім'єю і грають в ігри (42% проти 32%), тоді як жінки частіше, ніж чоловіки, кажуть, що вони частіше готують (60% проти 40%), і все більше жінок кажуть, що займаються домашніми справами (54% проти 44%).

Крім того, 47% сказали, що у них є окрема кімната або офіс для роботи, в той час як 24% працюють в місцях більш, ніж лише в одному будинку.

Інші висновки полягають в наступному:

+ Чоловіки частіше, ніж жінки, мають окрему кімнату для роботи (53% проти 38%).

+ Інші поширені робочі місця вдома включають в себе спальні (28 відсотків), столові (24 відсотки), кухні (12 відсотків), підвальні приміщення (10 відсотків), тераси або закриті веранди (6 відсотків) і гаражі (3 відсотки).

+ З тих, хто працює з дому через COVID-19, але не живе один, 41% не ділять своє робоче місце з будь-яким іншим членом їх сім'ї.

+ Серед американських офісних професіоналів, які в даний час працюють вдома і живуть з іншими, 38 відсотків ділять робочі місця іншою однією людиною, 14 відсотків ділять з двома людьми і 7 відсотків ділять з трьома людьми або більше.
То ж, дане дослідження, яке було опубліковано в американському журналі "Furniture Todey"  дає розуміння які саме меблі є найбільш популярними під час карантину в Сполучених Штатах Америки та припустити, що подібна тенденція є й у країнах Європи та й в Україні.
Одже, карантин безумовно змінює світові тенденції та корегує споживчі вподобання. 

Текст статті перекладено з англійської взято з онлайн журналу Furniture Todey від 13 квітня 2020.